Sıkça Sorulan Sorular

İnternetteki ya da mobil sitelerdeki alışveriş sitelerinin, internet üzerinden kredi kartı ya da banka kartıyla ödeme kabul edebilmesi için sanal poslara ihtiyacı vardır. Sanal pos, fiziksel pos cihazının internette ödeme alınmasını mümkün kılan yazılım versiyonudur. İnternet siteniz için ihtiyacınız olan sanal posu ise bankalardan temin etmek bir yoldur ancak her bir banka ile ayrı ayrı ve uzun süren başvuru süreçlerini tamamladıktan sonra başvurunuzun olumlu bulunması durumunda başlayabileceğiniz bu entegrasyon size hem maliyetli hem de zahmetli olur.

Frankfurt Borsa’sında işlem gören ilk 30 şirket arasındaki Wirecard ise firmaların tüm satış kanallarından elektronik ödeme alabilmeleri için gereken altyapıyı kolay ve hızlıca sağlamaktadır. Herhangi bir abonelik ya da kurulum ücreti ödemeden, tek bir sözleşme ile tüm banka kartlarından tek çekim ve taksitli ödeme almaya hemen başlarsınız.

24.000’nin üzerinde müşterisi olan Wirecard ile hemen çalışmaya başlamak için sitemiz üzerinden başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvuru ve detaylı bilgi için tıklayın.

Wirecard son kullanıcının elektronik ödeme yaptığı her satış kanalına uygun altyapı ve çözümler sunar. Wirecard ile internet ya da mobil siteniz üzerinden hem banka kartları hem de kredi kartlarından ödeme alabilirsiniz. Ayrıca Bonus, World, Axess, CardFinans, Maximum ve Paraf kredi kartına sahip müşterilerinize taksit fırsatı sunabilirsiniz. PCI DSS ve SSL sertifikalarına sahip olmasanız da Wirecard’ın PCI DSS ve SSL sertifikalarına sahip ödeme sayfalarından faydalanabilir, sahtecilik hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

Banka hesabı, banka kartı ya da kredi kartı olmayan ancak cep telefonu kullanan tüm müşterilere cep telefonu faturaları üzerinden ödeme yapmalarını sağlayabilirsiniz. Harcamaları cep telefonu faturalarına yansır.

Wirecard Üye İşyeri başvurularınızı “Ödeme Almaya başlayın” alanından yapabilirsiniz. Üye işyeri kayıt formumuzda sizden istenen bilgileri doldurmanızı takiben yetkililer sizinle iletişime geçecektir. Gereken kriterleri karşılıyor olmanız durumunda entegrasyon için size özel tanımlanan dokümanlar üzerinde yer alan bilgiler paylaşılacaktır. İşlemlerin güvenliği ve dolandırıcılık faaliyetlerine sebebiyet vermemek için bu bilgilerin herhangi bir 3.partiyle paylaşılmaması ve herhangi bir kanaldan açıkça yayınlanmaması gerekmektedir.

Wirecard .net programlama diliyle hizmet sağlamaktadır. Bu servise bağlanabilen bütün yazılım dilleriyle entegrasyonumuz mevcuttur(java, php, python, ruby, .net vb.)

Bunların dışında paket eklenti olarak sanal pos servisi için wocommerce ve wordpress entegrasyonumuz mevcuttur.

Alt yapınızı henüz hazırlamadıysanız yukarıda belirtilen programlama dilleriyle doğrudan entegre olabilir, alt yapınızı direkt entegre olarak daha hızlı ve sağlıklı şekilde sağlayabilirsiniz.

Üye iş yerine ait "şirket sahibi bilgisi/ banka hesap bilgileri /fatura adresi /iletişim bilgileri"nden biri değiştirilmek istendiğinde yönetici paneli üzerinde bulunan "üye işyeri değişiklik formu" doldurularak "uyeisyeridestek@3pay.com" adresi üzerinden değişiklik talebi iletilmelidir. Sonrasında üye işyeri destek uzmanı tarafından sağlanan yönlendirici talimatlar ve temin edilmesi gereken gerekli evrakların tamamlanıp iletilmesi ve uygun bulunarak onaylanması ile talep edilen değişiklik sistem üzerinde tamamlanır.

Siz değerli üye iş yerlerimizin ödeme işlemlerinizi yürütebilmeniz ve tüm işlem detaylarını görüntüleyebilmeniz adına sizlerle "panel arayüzü"ne erişim için size özel olarak oluşturulan kullanıcı adı ve şifreler tanımlanmaktadır. Söz konusu kullanıcı adı ve şifrelerinize yalnızca belirli kullanıcıların erişim yetkisinin olması ve üçüncü taraflarla kesinlikle paylaşılmaması üye işyeri işlemleri, ödemeleri ve dolandırıcılık faaliyetlerinin önlenmesi açısından son derece önemlidir. Bu kullanıcı adını ve şifrenizi kaybetmeniz, çaldırmanız ya da başka kişilerce ele geçirilerek şüpheli işlem ve dolandırıcılık faaliyetlerinde kullanımını tespit etmeniz durumunda "risk@3pay.com" mail adresine mail yoluyla ulaşılması ve gerekli bilgilendirmelerin yapılması gereklidir.

Yönetici paneline girememeniz ve/veya kullanıcı adı şifresini unutmanız durumunda yönetici paneli giriş sayfasında bulunan "kullanıcı adı / şifremi unuttum" butonuna tıklayarak ilgili adımları takip etmeniz ya da "uyeisyeridestek@3pay.com" adresine mail ile ulaşmanız gerekmektedir.

Üye işyeri ödeme işlemlerinizin yürütülmesi ve takip edilmesi kapsamında kullanılan banka bilgileriniz, kuruluşunuzun kontakt kişi bilgileri ve/veya yetkili kişisine ait kişisel bilgilerinin çalınması, kaybedilmesi ya da kötü niyetli kişilerce ele geçirilmesinden şüphelendiğiniz anda "risk@3pay.com" ve "muhasebe@3pay.com" mail adreslerine vakit geçmeden bilgi vermeniz gerekmektedir.

İlgili dönem faturanızın size ulaşmadığı durumlarda bilgi almak için "muhasebe@3pay.com"mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Üye iş yerinize ait "şirket sahibi bilgisi/ banka hesap bilgileri /fatura adresi /iletişim bilgileri"nden birini değiştirmek istediğinizde yönetici paneli üzerinde bulunan "üye işyeri değişiklik formu"nu doldurarak "uyeisyeridestek@3pay.com" adresi üzerinden değişiklik talebi iletebilirsiniz. Sonrasında üye işyeri destek uzmanı tarafından sağlanan yönlendirici talimatlar ve temin edilmesi gereken gerekli evrakların tamamlanıp iletilmesi ve uygun bulunarak onaylanması ile talep edilen değişiklik sistem üzerinde tamamlanır.

Size özel panelleriniz üzerinden iptal/iade işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Wirecard satıcı firmalara ödeme altyapısı hizmeti vererek, hizmet & ürün alışverişini sağlamakta ancak hizmet veya ürün dağıtımı yapmamaktadır. Şikayetleriniz ile ilgili olarak alışveriş yaptığınız firmaların müşteri hizmetlerine başvurmanız gerekmektedir.

Mobil Ödeme servisini kullanmak için mobil hattınızın açık olması, faturasız hat kullanıyorsanız yeterli bakiyeniz bulunması gerekmektedir. Anlaşmalı üye işyerlerinde ödeme seçenekleri arasından Mobil Ödeme'yi seçerek alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Faturasız hat kullanıyorsanız, ödeme işlemini gerçekleştirmek için yeterli bakiyeniz bulunmayabilir.

Daha önce Mobil Ödeme servisini kapattıysanız, ödeme işlemini gerçekleştiremiyor olabilirsiniz.

Operatörünüzden hattınızı mobil ödemeye açmalarını ve bakiyenizi kontrol etmelerini talep edebilirsiniz.

Mobil Ödeme ile faturalı hattınızla alışveriş yapmanız durumunda servis & hizmet veya ürün bedelleri için mobil faturanıza ekstra vergi yansımaz.

Faturasız hattınız ile alışveriş yaptığınızda servis & hizmet veya ürün bedeli vergileri için hattınıza ait bakiyeden ekstra tahsilat yapılmaz.

Wirecard ödeme sistemleri üzerinden yapılan aboneliklerde, işlem yapılan gsm numarasına gönderilen sms içeriklerinde, abonelik işlemi yapmış olduğunuz servis detayına ait işlem iptal bilgilerini bulabilir, yapılan yönlendirme ile birlikte kolaylıkla aboneliklerinizi iptal edebilirsiniz.

Bize mesaj gönderin

Sorunuzun çözümünü destek sayfalarımızdan bulamadıysanız veya çözümünüzle ilgili detaylı bilgi almak için. Destek formumuzu kullanabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri

0(850) 210 56 59
destek@3pay.com

Üye işyerlerimiz için:
0 (212) 286 27 18
bilgi@3pay.com

Belki sorununuzu daha hızlı çözebilirsiniz.

Mesajınızı göndermeden önce sizin için hazırladığımız detaylı soru-cevap içeriklerine bakabilir ve sorularınızı burada arayabilirsiniz.